Drodzy Klienci
Ze względu na bardzo duże zainteresowanie naszymi usługami i tym samym oraz w trosce o najwyższą jakość świadczonych przez nas usług prosimy o zapoznanie się z regulaminem , który jasno określa zasady rezerwacji i korzystania z naszych usług oraz usprawni pracę naszego salonu.
Poniższy regulamin obowiązuje od dnia 1 maja 2019 r. do odwołania.
REGULAMIN DOTYK URODY CENTRUM KOSMETYKI ESTETYCZNEJ w Jaworzu
- Salon oferuje usługi z zakresu kosmetyki pielęgnacyjnej jak i estetycznej, makijaż permanentny, fachowe porady i konsultacje kosmetyczne, możliwość zakupu kosmetyków detalicznych, zaproszeń upominkowych, pakietów zabiegowych, a także szkolenia. Aktualna oferta dostępna jest w recepcji oraz na stronie www.dotykurody.pl
- Ceny zawarte w naszym cenniku i na stronie internetowej nie są ofertą handlową, mogą ulec zmianie.
- Wszystkie usługi świadczone w Dotyku Urody mają na celu wyłącznie poprawę samopoczucia i kondycji fizycznej tj. nie są świadczeniami zdrowotnymi w rozumieniu przepisów obowiązujących na terytorium RP, a porady udzielane przez nasz personel nie są poradami lekarskimi
- Za usługi świadczone w Gabinecie płatności można dokonać gotówką, kartą płatniczą, przelewem na wskazane konto oraz w systemie MediRaty. W przypadku płatności przelewem, środki na koncie muszą zostać zaksięgowane najpóźniej 1 dzień przed umówionym zabiegiem.
- Na terenie Salonu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu i spożywania napojów alkoholowych. Na terenie salonu nie mogą przebywać osoby nietrzeźwe, wnoszące alkohol lub jakiekolwiek substancje odurzające. O opuszczenie salonu mogą być poproszone osoby zachowujące się agresywnie lub niestosownie.
- Klient odpowiada za rzeczy i przedmioty wartościowe pozostawione w salonie. Pracownicy salonu nie odpowiadają za rzeczy i przedmioty wartościowe pozostawione przez Klienta bez nadzoru, w szczególności w szatni lub recepcji. Klient ponosi odpowiedzialność finansową za świadome uszkodzenie bądź zniszczenie wyposażenia w Dotyku Urody.
- Zakup zaproszenia lub rezerwacja zabiegu łączy się z akceptacją niniejszego regulaminu i nie wymaga pisemnego potwierdzenia.
- Wszystkie osoby znajdujące się na terenie Dotyku Urody są zobowiązane przestrzegać niniejszego regulaminu i stosować się do sugestii pracowników.
§ 1. Godziny otwarcia
- Dotyk Urody czynny jest od poniedziałku do piątku w godz.8.00-20.00 oraz w soboty w godz. 8.00-14.00. W wyjątkowych sytuacjach, np. kiedy cały personel jest na wyjazdowym szkoleniu lub organizowane są eventy poza siedzibą salonu mogą zostać skrócone godz. otwarcia lub salon może być zamknięty o czym zawsze wcześniej poinformujemy.
- W niedzielę Dotyk Urody jest nieczynny. Dopuszcza się możliwość wykonania zabiegu w niedzielę lub święta za dodatkową opłatą plus 100 % tylko po wcześniejszym ustaleniu tego z właścicielem salonu.
§ 2. Umawianie na wizyty
- Prosimy o szczegółowe planowanie swojej wizyty tj. zabiegu głównego i towarzyszących mu drobnych usług takich, jak: depilacja wąsika, regulacja brwi, henna, ściągnięcie hybrydy i inne. Spełnimy chętnie wszystkie Państwa życzenia pod warunkiem, że będziemy mieć wystarczającą ilość czasu, aby następny klient nie musiał czekać. Na wizycie wykonujemy tylko zaplanowane usługi i obsługujemy tylko zapisane osoby.
- Zabiegi potwierdzane są dwukrotnie:
- pierwsze potwierdzenie: w dniu zapisu poprzez otrzymanie wizytówki zabiegowej z rozpisanym planem wizyty lub jeśli ma to miejsce telefonicznie, recepcjonistka podsumowując wizytę wymienia usługi, które mają być wykonane;
- drugie potwierdzenie: otrzymają Państwo z naszego systemu wiadomość SMS na 24 godz. przed zabiegiem. Jeśli po otrzymaniu wiadomości sms z przypomnieniem wiedzą Państwo, że nie przyjdą – prosimy niezwłocznie odwołać wizytę. Można to zrobić poprzez SMS zwrotny z informacją na nr podany w wiadomości o niemożliwości pojawienia się na wizycie. Bardzo to szanujemy i doceniamy.
- Klient umawiający się na zabieg stylizacji, a więc zabiegu który jest czasochłonny lub pakietu zabiegów, które zajmują nam kilka godzin pracy proszone są w celu potwierdzenia wizyty do wpłaty zadatku w kwocie 30 % wartości zarezerwowanych zabiegów na konto Dotyku Urody do max. 3 dni od dnia dokonania rezerwacji terminu. Do makijażu permanentnego obowiązuje osobny regulamin rezerwacji, z którym prosimy się zapoznać.
- W tytule przelewu należy podać Imię i Nazwisko, datę i rodzaj zabiegu.
- Nie dokonanie wpłaty zadatku skutkuje anulowaniem terminu i udostepnienie go osobom z listy rezerwowej. W przypadku rezerwacji terminów z dnia na dzień Klient zobowiązany jest przesłać mailem na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. potwierdzenia wpłaty zadatku.
- Klient może zmienić datę wykonania w/w usług , odwołania ich w całości lub części na min 2 dni przed zarezerwowanym terminem. W innym wypadku zadatek przepada.
- Dane do przelewu:
- Dotyk Urody Marta Wawrzyczek, Ul. Wapienicka 68, 43-384 Jaworze, nr konta 23 1050 1070 1000 0090 7795 2472
§ 3. Punktualne rozpoczynanie zabiegów
W Dotyku Urody obowiązuje plan pracy oparty o grafik. Prosimy o przybycie 5 minut wcześniej, aby móc przygotować się do zaplanowanego zabiegu: wypełnić kartę, skorzystać z szatni i toalety. Klienci umawiani są na konkretne godziny i prosimy o punktualność.
- W wyjątkowych sytuacjach i przy niektórych zabiegach dopuszczalne jest spóźnienie Klienta na zabieg, bez konsekwencji jego skrócenia (maksymalnie 15 minut). Spóźnienie powyżej 15 minut skutkują skróceniem zabiegu o czas spóźnienia (koszt takiego skróconego zabiegu to 100 % ceny) lub odmową wykonania zabiegu. Spóźnienie się klienta nie może przesuwać czasu następnego zabiegu. O spóźnieniu prosimy informować niezwłocznie telefonicznie przed planowaną godziną rozpoczęcia zabiegu.
- W wyjątkowych sytuacjach pracownik Dotyku Urody może mieć opóźnienie w zabiegach i może się to wiązać z oczekiwaniem Klienta w poczekalni. Prosimy pamiętać, że pracujemy na żywym człowieku i pewne nieplanowane zdarzenia losowe (zaczerwienienie, nadwrażliwość i inne) mogą zaistnieć podczas prawidłowo planowanych czasowo zabiegów. Prosimy o zrozumienie. O dłuższych opóźnieniach zawsze staramy się wcześniej Państwa powiadomić.
- Personel Dotyku Urody zastrzega sobie prawo do zmiany terminu zarezerwowanego zabiegu do 24 godzin przed jego terminem, lub w wyjątkowych sytuacjach w dniu zarezerwowanej wizyty, w sytuacjach losowych, niezależnych od firmy.
§ 4. Odwoływanie wizyt i nieprzychodzenie na umówiony termin
- W razie rezygnacji z wizyty należy powiadomić obsługę Dotyku Urody, nie później niż do dnia poprzedzającego planowaną wizytę. Na liście rezerwowej oczekują osoby, które z chęcią przyjdą na zwolnioną godzinę, pod warunkiem, że ich również odpowiednio wcześniej powiadomimy.
- Prosimy o punktualne przybycie na umówiony zabieg. O rezygnacji z zabiegu lub chęci przełożenia go na inny termin prosimy informować z jednodniowym wyprzedzeniem. W przypadku spóźnienia nie gwarantujemy wykonania zabiegu w pełnym umówionym zakresie.
- Osoby, które nie szanują naszej pracy, tracą przywileje zapisów priorytetowych lub zapisów w nadgodzinach kosmetologów. Kilkukrotne niestosowanie się do powyższych zasad skutkuje odmówieniem wykonania usług w Dotyku Urody
- W przypadku, gdy Klient dwukrotnie nie stawi się na umówioną wizytę i nie powiadomi min 24 godz wcześniej przed planowaną wizytą o tym fakcie recepcji Dotyku Urody, przy umawianiu kolejnej poproszony zostanie o dokonanie zadatku w wysokości 50 % wartości rezerwowanej usługi, który przepada z chwilą ponownego niestawienia się w umówionym terminie lub zostanie mu odmówiona możliwość rezerwacji kolejnych terminów
- Wpłaty zadatku można dokonać gotówką, kartą lub przelewem na nasze konto. W obydwu przypadkach kwota musi zostać zaksięgowana na koncie Dotyku Urody max do 3 dni od daty rezerwacji.
- W przypadku rezerwacji zabiegu i zamiany jego na inny dużo krótszy zabieg i nie poinformowanie o tym dzień wcześniej personelu Dotyku Urody, skutkuje naliczeniem opłaty 50 % ceny za nie wykonany zabieg. To samo dotyczy kilku zabiegów umówionych w jednym terminie jeden po drugim, zajmującym personelowi kilka godzin pracy i nie poinformowanie obsługi salonu na dzień przez zaplanowaną wizytą o rezygnacji z części zabiegów. Rezerwujemy dla Państwa swój czas pracy i rezygnacja w ostatniej chwili pozbawia nas możliwości zarobku. Prosimy o szacunek do naszej pracy.
§ 5. Zabiegi
- Klient, umawiając się na zabieg, zobowiązany jest do podania prawdziwego imienia, nazwiska, oraz aktualnego numeru telefonu. W przypadku, gdy tożsamość lub wiek Klienta będzie podlegał wątpliwości obsługa Salonu, jest upoważniona do poproszenia o okazanie dokumentu tożsamości ze zdjęciem.
- Przed przystąpieniem do zabiegu Pracownik przeprowadza z Klientem wywiad w celu ustalenia czy na stan zdrowia Klienta, przebyte lub obecne choroby, jak również tryb życia nie stanowią przeciwskazań do odbycia zabiegu lub nie stwarzają ryzyka wystąpienia skutków ubocznych oraz w celu ustalenia zaleceń po zabiegowych.
- Każdy Klient jest zaznajamiany z przeciwskazaniami, skutkami ubocznymi i zaleceniami po zabiegowymi, a przystępując do zabiegu mają ich pełną świadomość i je akceptują. W przypadku najpoważniejszych zabiegów i powikłań Pracownik ma prawo odebrać w tym przedmiocie pisemne potwierdzenie oraz odmówić wykonania zabiegu przy braku woli złożenia takiego oświadczenia przez Klienta
- Klienci przed rozpoczęciem zabiegu, mają obowiązek powiadomienia Pracownika o wszelkich dolegliwościach i przeciwskazaniach, które mogą wpłynąć na przebieg Zabiegu, w szczególności o:
- o chorobach serca,
- o używaniu rozrusznika serca,
- o chorobach nowotworowych
- o alergiach
- o stanach zapalanych w fazie ostrej,
- o przebytej żółtaczce i innych chorobach zakaźnych,
- o ciąży lub okresie połogowym,
- o posiadanych protezach lub wkładkach (np. domacicznych),
- o przyjmowaniu leków zmniejszających krzepliwość krwi
- o oraz niestandardowych reakcjach na widok krwi lub przerwanej
- ciągłości tkanek ciała
- o zarażeniu wirusem HIV i innymi wirusami
- Każdorazowo, gdy Zabieg nie jest wykonany w serii, w której odstępy między kolejnymi Zabiegami wynoszą maksymalnie 7 dni lub przed rozpoczęciem kolejnej serii, która następuje po okresie dłuższym niż 14 dni, Klient winien potwierdzić aktualność wywiadu i przekazanych informacji.
- Zakup zabiegu lub korzystanie z innych usług w Dotyku Urody równoznaczne jest ze złożeniem przez Klienta oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z usług oferowanych w Dotyku Urody . Zatajanie chorób, schorzeń, lub odmiennych stanów skutkuje wzięciem przez Klienta na siebie odpowiedzialności za zdrowie. W przypadku zatajenia wspomnianych informacji pracownicy Salonu są zwolnieni z odpowiedzialności za ewentualne konsekwencje. Klientci zobowiązani są także do poinformowania pracownika Salonu o ewentualnym pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania zabiegów.
- W trosce o dobro i zdrowie naszych klientów prosimy o przedstawienie zgody lekarza prowadzącego na wykonywanie zabiegów w przypadku, gdy klient cierpi na choroby przewlekłe oraz inne.
- Personel Dotyku Urody zastrzega sobie prawo do odmówienia lub przerwania zabiegu Klientowi z oznakami chorób skórnych i innych chorób zakaźnych, w przypadku nie wypełnienia lub nieprawidłowego wypełnienia formularza Karta Klienta, złego samopoczucia Klienta. W przypadku braku wcześniejszego powiadomienia personelu o ww. chorobie i uzyskaniu zgody na zabieg – Klient ponosi pełną odpłatność za zarezerwowany zabieg.
- Zabiegi związane z naruszeniem ciągłości tkanek wykonuje się w sterylnych rękawiczkach jednorazowego użycia, fartuchu i maseczce. Do zabiegów wykorzystuje się sterylne i jednorazowe: tampony, rękawiczki, igły,ręczniki, waciki, gaziki, serwety, które po użyciu podlegają utylizacji zgodnie z przepisami o niebezpiecznych odpadach medycznych. Narzędzia kosmetyczne wielokrotnego użytku po zabiegu poddawane są dezynfekcji i sterylizacji zgodnie z instrukcją użytkowania narzędzi kosmetycznych wielokrotnego użytku z użyciem autoklawu klasy medycznej. Stoły, blaty, fotele, podłogi dezynfekowane są środkami do dezynfekcji powierzchni o szerokim spektrum działania.
- W przypadku wątpliwości lub obaw związanych z wykonywanym zabiegiem pracownicy są obowiązani w sposób jasny, klarowny i rzetelny udzielić wyczerpującej informacji na temat wykonywanego zabiegu oraz skutkach jego wykonania. Pracownik nie ma natomiast obowiązku zdradzania szczegółów zabiegu (techniki i know-how poznanego na szkoleniach), które nie mają wpływu na bezpieczeństwo czy ewentualne skutki zabiegu.
§ 6. Pakiety zabiegowe (zabiegi w serii)
- Zakup pakietu zabiegów w promocyjnej cenie zobowiązuje klienta do przestrzegania zaleceń prowadzącego kosmetologa m. in. zachowanie należnych odstępów między zabiegami oraz wykorzystanie całego pakietu tak, aby rezultaty były najkorzystniejsze dla klienta.
- Rabat przyznawany do serii zabiegów wyklucza wszelkie wymiany zabiegów na inne w tej cenie.
- Przy wykupie serii masaży/zabiegów obowiązuje opłata „z góry".
- Promocje nie łączą się.
- W razie rezygnacji z wizyty z pakietu należy powiadomić obsługę Dotyku Urody nie później niż dzień poprzedzający planowaną wizytę.
- W razie braku odwołania z wyprzedzeniem wizyta z pakietu jest automatycznie ściągnięta przez system komputerowy jako wizyta, która się odbyła i przepada.
§ 7. Strefa ciszy
- Recepcja. Można wykonywać tu ciche rozmowy telefoniczne.
- Gabinety. Prosimy o niekorzystanie z urządzeń mogących zakłócić ciszę i relaks innych klientów oraz pracujących w skupieniu pracowników salonu. Dzwoniące telefony przeszkadzają w pracy, skracają czas Państwa zabiegu, zaburzają jego przebieg i psują atmosferę relaksu. Prosimy uszanować prośbę i wyciszyć telefon przed zabiegiem.
§ 8. Wizyty w towarzystwie
- Na terenie Dotyku Urody obowiązuje całkowity zakaz wprowadzania zwierząt.
- Prosimy nie przychodzić na wizytę z małym dzieckiem, które może zakłócić ciszę i relaks innych klientów oraz pracujących w skupieniu kosmetologów. W salonie znajdują się urządzenia i substancje niebezpieczne dla dzieci. Dotyk Urody nie ponosi odpowiedzialności za życie lub uszczerbek na zdrowiu przebywającego w salonie dziecka. Za uszkodzenia bądź zniszczenia dokonane przez dzieci lub młodzież odpowiedzialność ponoszą rodzice bądź ich prawni opiekunowie.
§ 9. Formularze, kartoteki i poufność informacji
- Dotyk Urody działa zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Udostępnienie danych osobowych przez Klientów na ankietach, kartach klienta jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych przez Dotyk Urody zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (DZ.U. 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm)
- Podczas pierwszej wizyty należy wypełnić formularz zgody na przetwarzanie danych osobowych, kartę konsultacyjną oraz zgodę na wykonanie zabiegu, jeśli tego umówiony zabieg wymaga.
- Danych używamy wyłącznie do kontaktu z Państwem. Jeśli wyrazili Państwo zgodę na otrzymywanie ofert promocyjnych poprzez wiadomość sms lub maila to będą one doręczane.
- Wszystkie Państwa zabiegi zapisujemy w kartotece zabiegowej i są one strzeżone tajemnicą zawodową. Osoby pracujące w salonie posiadają odpowiednią kulturę osobistą i zapewniają całkowitą dyskrecję.
- Formami kontaktu z naszym salonem są:
- numer telefonu 668 68 70 70
- adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- fanpage na Facebooku: https://www.facebook.com/Dotyk-Urody-Centrum-Kosmetyki-Estetycznej-185210981668390/?ref=settings
- Staramy się odbierać telefony od Was w trakcie dzwonienia. W przypadku nie odebrania telefonu zawsze oddzwaniamy możliwie jak najszybciej. Na wiadomości mailowe i na Messenger'e również staramy się odpowiedzieć jak najszybciej.
§ 10. Zaproszenia (vouchery)
- Zaproszenia dostępne w Dotyku Urody są wydawane na okres z terminem realizacji trzy miesiące i dla konkretnej osoby, przypisane do systemu komputerowego i niewykorzystane zostają automatycznie anulowane wraz z końcem ważności.
- Do Zaproszeń obowiązuje osobny szczegółowy regulamin.
§ 11. Reklamacje
- W przypadku niezadowolenia z naszych usług bardzo prosimy o poinformowanie obsługi Dotyku Urody, abyśmy mogli wyjaśnić sytuację.
- Bierzemy pełną odpowiedzialność za nasze działania i oferujemy jakość usług na najwyższym poziomie.
- Klienci powinni zgłaszać reklamację niezwłocznie po wystąpieniu niepożądanych objawów, nie później niż do 3 dni od wykonania zabiegu.
- Klienci wykonujący manicure/pedicure mogą zgłaszać reklamację do 3 dni, po tym terminie nie zostanie ona uwzględniona.
- Wszelkie reklamacje należy składać w recepcji salonu osobiście. Dopuszcza się złożenie reklamacji listem poleconym lub e-mailem. Podstawą do złożenia reklamacji jest dostarczenie dowodu zakupu w postaci oryginału paragonu fiskalnego.
- Każda reklamacja pisemna jest rozstrzygana w terminie do 30 dni.
- W sprawach nie uregulowanych w regulaminie rozstrzygają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
§ 12. Lista rezerwowa
- Oferujemy możliwość wpisania się na listę rezerwową.
- W przypadku zwolnienia terminu na dany zabieg, zawsze kontaktujemy się z pierwszą osobą na liście.
- Z uwagi na powyższe, prosimy, aby Państwo niezwłocznie powiadamiali recepcję Dotyku Urody o niemożliwości pojawienia się na wizycie. Pozwoli to na korzystanie z naszych usług osobom oczekującym na liście rezerwowej.
§ 13. Standard obsługi
- Wszystkie procedury, zapisy oraz obsługa przed, w trakcie i po zabiegu prowadzone są z najwyższą starannością o komfort i bezpieczeństwo klienta.
- W Dotyku Urody zapewniamy obsługę na najlepszym poziomie. Zapewniamy:
- bezpieczny atestowany i serwisowany sprzęt i urządzenia,
- zdezynfekowane powierzchnie i sterylne narzędzia zabiegowe,
- profesjonalny dobór pielęgnacji domowej dla intensyfikacji efektów zabiegów,
- ściśle wyselekcjonowany i wykształcony personel,
- atmosferę bezpieczeństwa i opieki,
- pełną dyskrecję i wysoką kulturę osobistą pracowników,
- ogrzewane pomieszczenia, podgrzewane fotele zabiegowe;
- klimatyzowane pomieszczenia latem,
- komfortowe, przestronne i intymne pokoje zabiegowe,
- dowolną formę płatności: gotówka, przelew, przedpłata, raty, karta płatnicza,
- pełną odpowiedzialność za nasze działania zabiegowe,
- szacunek i spełnianie Państwa niestandardowych życzeń – w miarę możliwości.
§ 14. Zmiany w Regulaminie
- Regulamin może ulec zmianie.
- O wszelkich zmianach w niniejszym Regulaminie będziemy Państwa informować.
- Każdy Klient ma prawo do wglądu do regulaminu i do cennika usług.
- Wszelkie sprawy nieuwzględnione w regulaminie gabinetu będą zawsze rozpatrywane z chęcią osiągnięcia kompromisu i porozumienia satysfakcjonującego obie strony.